Xina i Llíria, una passa més properes amb la visita d’una delegació xinesa

El districte d’on prové la delegació xinesa és un dels majors productors d’instruments de corda del món

delegació xinesaQui podria pensar que Llíria i la Xina estarien hui molt més properes que abans? Doncs, hui, una delegació xinesa amb representants de Pinggu, un dels 16 districtes de la ciutat de Pequín ha visitat Llíria per estretar llaços culturals.

La delegació s’ha reunit a Ca la Vila, amb l’alcalde de Llíria, Manolo Civera, i diversos regidors del consistori municipal. Esta visita, tal com ha assegurat l’alcalde de Pinggu, Chen Xue Xin; és una «primera presa de contacte amb la ciutat de Llíria, per poder treballar conjuntament en aquelles qüestions que ens unixen» I quines són estes? Doncs, la música. Perquè este districte de Pequín és un dels majors centres productors d’instruments de corda de tot el món.

Segons Manolo Civera, este encontre ratifica la posició de Llíria, en l’àmbit internacional, pel que fa a la música. «Hem pogut comprovar, una vegada més, que el nom de Llíria és conegut mundialment per l’excel·lència de les seues bandes de música«. Esta és la raó per la qual la delegació xinesa de Pinggu ha volgut visitar Llíria. Chen Xue Xin i els seus acompanyats han mostrat, de manera rotunda, el seu interés «per abordar projectes culturals en comú, que desitgem puguen materialitzar-se en el futur».

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest