Amb motiu del Dia dels Enamorats, des de l’Ajuntament de Llíria i Turisme Llíria s’ha llançat una nova edició de la campanya «Enamorats del Patrimoni». Es tracta d’una visita guiada poetitzada per a parelles que tindrà lloc els dies 17 i 18 de febrer a les 20.00 hores.
La ruta de la campanya serà la ruta de la Llíria Històrica, que comprén els Mausoleus Romans, els Banys Àrabs i l’església de la Sang. Per altra banda, es realitzarà un sorteig d’un sopar gratuït entre les parelles participants en cada visita cortesia de la Federació del Comerç de Llíria.
Les inscripcions es podran dur a terme tant en l’APP com la web municipal. El preu és de 3 euros i les places són limitades, quedant encara llocs lliures per al dissabte 18 de febrer.



















