La nova Plataforma per la Transparència i Participació Llíria ha convocat esta manifestació i, també, la del pròxim 31 de gener
Esta tercera manifestació concentra a 200 persones menys que la del passat 21 de desembre
Tercera concentració en protesta pel centre de recepció de menors. Una vesprada més, a partir de les 19 hores, la Plaça Major ha acollit a les 200 persones aproximadament – cifra aportada per les forces de seguretat de l’estar allí presents – que han volgut protestar contra la instal·lació d’este centre de la Conselleria de Polítiques Inclusives.
En esta ocasió, els responsables de convocar esta protesta han sigut les dirigents de la nova Plataforma de Transparència i Participació Llíria, de la qual és presidenta la regidora no-adscrita (i antic membre del PSPV), Isabel Aigües. Ella i els companys de la plataforma – també participa la popular Reme Mazzolari – han sigut les encarregades de portar la pancarta de la nova associació.
Esta tercera protesta ha estat, una volta més, repleta de crits i càntics contra l’Equip de Govern. «No ho volem», «Vergonya» o «Covardes» han tornat a sonar a la Plaça Major. A estos crits s’han afegit dos de nous: «Civera dimite, el pueblo no te admite» i «García dimite, el pueblo no te admite«, acompanyats per dues pancartes que demanaven la dimissió dels caps dels dos partits que formen l’actual Equip de Govern de Llíria.
Pocs minuts després de les set de la vesprada, Isabel Aigües – com a presidenta de la plataforma– ha llegit un manifest, en què ha assegurat que estes manifestacions «naixen del clamor popular i que no estan relacionades amb cap partit polític».
La multitud, a poc a poc, ha anat acostant-se a la porta de l’Ajuntament, on s’estava duent a terme una de les comissions de preparació per al plenari del pròxim dimecres 31. En acabar, els membres de l’oposició han eixit de l’edifici i els manifestants han cridat demanant la presència dels responsables de l’Equip de Govern, en especial de l’alcalde Manolo Civera i la Regidora de Benestar Social, Vallivana Murgui.
Uns minuts més tard, Paco García ha tractat d’eixir de Ca la Vila, però ha tornat enrere en observar els manifestants contra la porta. I, a continuació, els regidors Pedro Vicent i Carmen Feltrer han abandonat l’edifici entre els xiulits i els crits dels manifestants.
Finalment, la concentració s’ha diluït al voltant de les 19.45 hores. Esta tercera manifestació, que ha reduït en la meitat el nombre de participants, no serà l’última. El pròxim dimecres 31 de gener, hi ha convocada una nova concentració que coincidirà, com la del passat 21 de desembre, amb el ple ordinari de l’Ajuntament de Llíria.

















