74bd4199-ca23-493f-a14c-9ace466de32f

Restriccions a la circulació per obres en Camí de la Contienda a Sant Vicent i tram Camí de Llíria a Marines

En el marc de les obres de repavimentació amb incorporació de mesures de pacificació del trànsit de la via urbana, en el Camí de la Contienda a Sant Vicent i tram Camí de Llíria a Marines, promogudes per l’Ajuntament de Llíria, està previst que s’inicien els treballs de reasfaltat el proper dilluns 8 de juny.

Durant l’execució d’estos treballs es donarà pas altern pel carril contrari, pel què no es tallarà el trànsit motoritzat a secció completa del carrer, si bé pot haver incompatibilitat puntual en l’accés/eixida de vehicles a parcel·les privades en el moment que es realitzen els treballs en el seu respectiu tram, durant algunes hores dins la jornada laboral (de 7.00h a 18.00h). L’asfaltat s’estima en una durada de 4 dies (des de 8/6 fins 11/6), amb una progressió estimada d’uns 250 m al dia. S’iniciarà en la zona de creuament entre Camí de la Contienda i Camí Vell de Marines (accés a urbanització Xelvaneta) i anirà descendint fins al final de l’actuació, en la immediació de la rotonda de connexió amb la CV-25 (accés urbanització Vall de Llíria).

Per tot això, es prega al veïnat que estiga atent al progrés de les obres i, en cas de necessitat, tinga la precaució de traure el cotxe a carrers adjacents, fora de la jornada laboral, per tal de garantir la seua utilització sense possibles interrupcions o esperes.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest