Primera nit de les festes de Sant Vicent del carrer de la Puríssima. La sintonia Ràdio Raval va tornar a sonar. I és que els Festers de la Puríssima 2017 van ser els encarregats d’oferir l’espectacle de la primera nit de festes. Recuperant els exitosos playbacks de l’espectacle del passat mes de desembre, van crear una nit de diversió, ball i molta música.
Per l’escenari de la Llar dels Jubilats, van passar alguns dels millors artistes nacionals i internacionals. Chayanne i Salomé; Ricky Martín amb La Mordidita; Juan Luis Guerra i Me sube la bilirubina; King Africa i la seua divertida Bomba; o Albano i Romina amb Felicità; van ser algunes de les actuacions més aplaudides pel públic assistent.
Com a últim número, els Festers de la Puríssima 2017 van repetir el final de la sintonia Ràdio Raval – Bajo el mismo sol – en què, també van participar les Festeres de Sant Vicent del carrer de la Puríssima 2017. Ana, Amparo, Amelia, Inma, Lucía i Rem van pujar a l’escenari per tancar esta primera nit de festes.
Les festes de Sant Vicent del carrer de la Puríssima s’allargaran fins al pròxim diumenge; amb una programació amb activitats per als més menuts, per als amants de la música i, també, amb sopar per compartir uns dies de germanor i harmonia entre tots.

















