agenda cultural junio 2023_0_page-0001

Què fer a Llíria aquesta setmana: la programació del 12 al 18 de juny

L’Ajuntament de Llíria ha presentat la que serà l’agenda cultural de juny al municipi. Al llarg de la present setmana, els edetans podran gaudir de diferents activitats. Coneix el calendari cultural del 12 al 18 de juny:

 

Música
  • 16 de juny: CONCERT DE L’ENSEMBLE ‘LLľRIA CITY OF MUSIC’ (Església de la Sang a les 20.30 hores)
  • 17 de juny: III CONCURS NACIONAL DE CLARINET “LLÍRIA, CIUTAT CREATIVA”: CONCERT DE JEAN-MICHEL BERTELLI (Conservatori a les 19.00 hores)
  • 17 de juny: CONCERT DE L’ORQUESTRA DE PLECTRE ‘EL MICALET’ (Teatre Llar de les Persones Majors a les 19.00 hores)
  • 18 de juny: BANDA SIMFÒNICA UNIÓ MUSICAL DE LLÍRIA (Teatre de la Unió Musical a les 12.00 hores)
  • 18 de juny: III CONCURS NACIONAL DE CLARINET “LLÍRIA, CIUTAT CREATIVA”: CONCERT DE LUIS FERNÁNDEZ CASTELLÓ (CLARINET) I CARLOS APELLÁNIZ (PIANO) (Conservatori a les 18.00 hores)
  • 18 de juny: CONCERT DE L’AGRUPACIÓ MUSICAL EDETANA ‘VICENTE GIMÉNEZ’ (Teatre Llar de les Persones Majors a les 19.00 hores)

 

Visita guiada
  • 17 de juny: HISTÒRIES NOCTURNES 2023 (PATRIMONI & MELODIES), 18A EDICIÓ: LA MÀGIA (Ca la Vila a les 22.30 hores)

 

Xarrada
  • 16 de juny: PLANTES SANTJOANERES A LLÍRIA (Biblioteca l’Almodí a les 18.30 hores)

 

Dansa
  • 17 de juny: FESTIVAL DE L’ESCOLA DE DANSA ‘ESDANSA’ (Teatre de la Unió Musical a les 18.30 hores)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest