El Consell invertirà 5,7 milions en els polígons del Camp de Túria i el Camp de Morvedre
Els polígons del Camp de Túria i el Camp de Morvedre estan d’enhorabona. I és que hui s’ha donat a conèixer que el Consell atendrà les ajudes dels polígons del Camp de Túria i el Camp de Morvedre, amb una inversió total de 5,7 milions d’euros entre els anys 2018 i 2019.
Esta notícia l’ha donada a conèixer hui Rafa Climent, conseller d’Economia Sostenible, amb l’objectiu de millorar i modernitzar els polígons industrials d’estes dues comarques, perquè la indústria siga una font de generació de nova ocupació, gràcies a la millora dels serveis i les infraestructures. I ho farà assumint el cost de totes les actuacions que els municipis d’ambdues comarques han sol·licitat al Govern del Botànic.
«Es tracta d’una molt bona notícia» ha assegurat Paco García Latorre «perquè respon a la nova política que està exercint el Consell del Botànic per donar resposta al sector empresarial i industrial».
En concret, el Consell destinarà un total de 351.937.27 euros als polígons de la ciutat de Llíria, a través de l’IVACE (Institut Valencià de la Competitivitat). Esta quantitat de diners servirà per diferents accions, com la millora de zones verdes, l’habilitació de nous vials i nous accessos, la senyalització del trànsit, la identificació dels carrers, la implantació d’un ecoparc o la millora del subministrament d’aigua.
Aquesta acció se sumarà a les accions de soterrament de les línies elèctriques del polígon de Rascanya, que han començat este mateix matí.




















