(EFE).- La mare del bebé trobat degollat ahir dilluns en el municipi de Vilamarxant és l’autora de la seua mort, segons l’única hipòtesi amb la qual treballa el grup d’homicidis de la Guàrdia Civil.
Segons han informat fonts del cas, aquesta és la línia d’investigació, “excepte sorpreses”, per les evidències trobades fins al moment.
El cadàver del bebé va ser trobat en el traster del terrat de l’edifici de l’habitatge familiar, després que la dona es precipitara al buit des d’aqueixa altura.
La dona, de 36 anys d’edat, va ser atesa per personal sanitari en el lloc dels fets per politraumatisme i evacuada a l’Hospital La Fe de València, on roman amb pronòstic reservat, segons han informat aquest dimarts fonts de Sanitat.
L’Ajuntament de Vilamarxant va decretar dos dies de dol oficial, les banderes onegen a mitja asta i hui es guardarà un minut de silenci a les portes del consistori a les 12 hores per la defunció del bebé.





















