La Biblioteca Pública Municipal de Llíria ha llançat, a través de les seues Xarxes Socials, un concurs. Aquest concurs consisteix a fer que els participants que contesten adequadament unes preguntes se sortejarà tres lots de publicacions municipals. El sorteig es realitzarà al mes de setembre.
Aquesta iniciativa té la finalitat de donar a conéixer, entre les veïnes i veïns, la col·lecció local.
Sota el nom «Busca i coneix la col·lecció local», el concurs enguany està centrat en la figura de l’escriptor Pascual Enguídanos «G.H White». Les respostes a les preguntes que s’aniran fent al llarg d’aquestes setmanes les trobaràs a la pàgina web oficial de la citada biblioteca, en l’enllaç del fons local digitalitzat: concurs.
La primera pregunta del concurs és: Quin any va nàixer Pascual Enguídanos?
S’ha d’enviar la resposta per privat i qui encerte, entrarà en el ja mencionat sorteig. L’accés al Facebook de la Biblioteca Pública Municipal de Llíria, per poder seguir les diverses preguntes, que es llancen és el següent: @biblioteca.publicamunicipallliria.





















