L’Audiència Provincial de València jutjarà la setmana vinent a un acusat de posseir armes i munició de guerra sense autorització. La Fiscalia considera que emmagatzemava el material en dos vivendes situades en les localitats de Llíria i Burjassot.
La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València té previst celebrar dijous que ve el juí contra un home acusat d’emmagatzemar armes i munició considerades de guerra en dos immobles situats a Llíria i Burjassot.
Segons l’escrit d’acusació del Ministeri Públic, els fets es remunten a abril de 2022, quan el processament suposadament guardava una important quantitat de cartutxos, armes i components d’armament la possessió del qual requerix autoritzacions específiques de les quals mancava.
La Fiscalia sosté que l’acusat mantenia este material de manera il·lícita i sol·licita per a ell una pena de sis anys de presó per un delicte relacionat amb la tinença d’armes de guerra.
Setmana de juís rellevants en l’Audiència de València
El procediment forma part d’una setmana marcada per diversos juís de rellevància previstos en l’Audiència Provincial de València. Entre ells figura també el procés contra dos persones detingudes en l’aeroport de Manises després d’arribar des del Brasil amb sis quilograms de cocaïna ocults en els seus equipatges, així com diverses causes relacionades amb presumptes delictes d’agressió sexual, violència de gènere i accés il·lícit a dades sanitàries.
En el cas de Llíria i Burjassot, serà durant la vista oral quan les parts exposen els seus arguments i es practiquen les proves que permeten al tribunal determinar si l’acusat és responsable dels fets que li atribuïx la Fiscalia. La resolució es coneixerà una vegada finalitze el juí i l’Audiència dicte sentència.


















