Acte doblement emotiu el que s’ha viscut este matí en el Multiusos de Llíria. L’exaltació de la Fallera Major de la Falla Pedralba, Helena Gómez Chust i la fallera major infantil, Carla Bustos Chust, ha estat plena d’emocions. I és que, hui era el dia gran per estes cosines falleres, eixe que tant esperaven per convertir-se en les regines 2018 de la Falla Pedralba.
Però l’acte ha estat també marcat per l’homenatge al President Miguel Mañez, que va morir fa unes setmanes i va fer que per qüestions de dol i respecte es va suspengués l’acte d’exaltació programat pel passat 10 de febrer. Este diumenge, en canvi, tot el món faller ha volgut rendir homenatge a un home que tots han definit com «bona persona el millor president que podia tindre la falla de Pedralba, al llarg de 15 anys». Un president que s’hui s’ha convertit en etern.
Un homenatge en què ha volgut estar present Josep Manuel Martínez Izquierdo, el Poeta del Foc, artista faller i poeta de Llíria que ha llegit una poesia dedicada a Miguel Mañez, al que volia molt i ha considerat el millor president del món.
A l’acte també han estat present la Cort d’honor de la Fallera Major de Llíria, així com la cort infantil que ahir varen celebrar La crida amb què arranquen oficialment les Falles 2018.





















