Els alumnes de Llíria participen en l’Olimpíada de matemàtiques comarcal

Alumnes Sant Miquel

Els xiquets i xiquetes dels col·legis de Llíria s’han trobat el dissabte al matí a Xest amb la resta d’alumnes d’altres coles valencians, per realitzat l’Olimpíada matemàtica comarcal. Una iniciativa a la qual arriben els alumnes de primària, ESO i batxillerat després d’haver superat esta prova de l’olimpíada matemàtica amb les millors notes als respectius coles i Instituts del municipi. Els que superen esta prova realitzaran, en unes setmanes, l’Olimpíada provincial a Cullera.

Alumnes Sant Vicent

5 alumnes dels CEIP Sant Vicent, així com 11 xiquets i xiquetes del Santa Ana i 7 del CEIP Sant Miquel han participat en esta prova matemàtica. Tots amb la samarreta fluorescent que els han regalat. A més de la prova individual, també han realitzat proves en grups, on la creativitat i la rapidesa mental, era principal obstacle matemàtic per superar. Els alumnes en terminar la prova, s’han mostrat contents del resultat i d’haver participat en la jornada matemàtica.

Alumnes Santa Ana

Estos alumnes continuen la senda que va obrir un dels alumnes més destacat de Llíria, Rafah Hajjar, qui després de superar estes fases inicials, va acabar guanyant l’olimpíada internacional de matemàtiques a RioEste estudiant de l’IES Camp del Túria va aconseguir el millor resultat d’entre tots els participants en les Olimpíades Matemàtiques de Batxillerat, i també va guanyar una de les deu medalles d’or a l’Olimpíada Espanyola de Física celebrada en Girona. Un bon exemple per tots estos alumnes que si passen, celebraran l’Olimpíada Provincial.

Enhorabona a tots els alumnes.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest