
Fotos: Boris Torres
La Falla de Colón- San Vicente de Paul es va fundar en 2019, i ha estat la primera falla de Llíria en fer la seua presentació este mes de gener, de camí ja a les festes grans de Sant Josep el 19 de març.
A la presentació ha quedat demostrat la germanor entre els membres d’esta nova falla de Llíria que es va formar gràcies a l’impuls entre d’altres de les dos famílies de les Falleres Majors.
La fallera Major Infantil, Alba Dago és la germana del president infantil, Abel Dago, que a la presentació han preparat un vídeo amb felicitacions de part dels seus familiars d’Astúries, així com de pares i amics.

Fotos: Boris Torres
La fallera Major, Maria Herrero ha fet un discurs remarcant la idea d’on es va iniciar esta falla, de tot el camí que han fet fins a arribar a este dissabte 18 de gener, on s’ha fet la presentació. Una presentació que s’ha fet l’edifici Multiusos de Llíria i on ja s’hi ha pogut notar les ganes de festa fallera que es respira a Llíria.

Fotos: Boris Torres


Les dos falleres Majors, i els presidents han volgut agrair el suport de tota la comissió, així com de l’ajuntament i de la resta de falles del municipi que han comptat amb la representació de Sonia Cervera López, de la Falla Alpelic i adjacents, i a la xiqueta Irene González Cancar, de la comissió Pla de l’Arc, que són les fallera major i fallera major infantil de Llíria 2020.
La pròxima falla en fer la seua presentació serà la de la Plaça en el tetare del Clarin, la setmana que ve.



















